torstai 19. tammikuuta 2012

Sytykeruusuja / "tenningsroser"

Jeps. minäkin :-). Kasa munakennoja ja kynttilänjämiä muuttui ruusuiksi. ...kauniiksi sellaisiksi :-)!

Jada, jeg lot meg også bli tatt av bölgen, som har brust i allefall i finske blogger - nemlig tenningsroser :-). Hadde spart en haug meg eggekartonger og (rundt 2 kg) rester av stearinlys. Dette var trivelig pussel! Först surre sammen rosene og så dryppe dem noen ganger i smeltet stearin... Og synes ikke det er grunn til å klage over resultatet :-) !






Kynttilät sulamassa. Peltipurkin pohjalla on vettä. Levy on 2:lla.
Her smeltes stearinlysene. Jeg har vann i bunnen av hermetikkboksen. Og plata står på 2. dvs. vannet er ikke kokende varmt i kjelen.



Valmis lahjapaketti :-). Ekologiseen lahjaan "ekologinen" pakettikortti ;-): Kuva leikattu joulukorttikuvastosta. Sitten se on liimattu vanhan kirjan sivulle ja sitten kartongille.

Ferdig pakket :-). En ekologisk gave med ekologisk kort på ;-). Bildet er klippet ut av en julekortkatalog. Deretter limet jeg det på en side av en gammel bok og deretter på kartong. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti