keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Kuvia mekosta / Bilder av kjolen

Lupasin aiemmin kuvia ompelemastani mekosta... Ei mitään kaksisia kuvia, mutt kyllä niistä jotain näkee... Tykkään mekosta edelleen kovasti, vaikka välillä kyllä epäilen, riittääkö mun itsetunto OIKEASTI tuon värisen mekon kantamiseen - se päällä kun lievästi sanottuna erottuu joukosta ;-).

Lovte tidligere noen bilder av kjolen jeg sydde... Ikke de fineste bildene da, men man får jo litt idé av, hvordan kjolen ser ut...
Jeg liker fremdeles kjolen veldig godt, selvom jeg til tider lurer på om jeg VIRKELIG har så mye selvtillit, at jeg klarer å gå i den - man skiller seg jo mildt sagt ut med den ;-)


Ylpeyden aiheeni - istuu täydellisesti päälle...
Stoltheten min - perfekt passform...

3 kommenttia:

  1. klart den må brukes ..... stikk innom hytta mi og vis deg fram i sommer :-)

    VastaaPoista
  2. ...kan love deg at kjolen blir pakket med til sommeren, sidsel :-). Blir jo hele to fester på noen få dager... Så da er det bare å se etter gult i amfiet i storsalen - der er jeg ;-) ! Blir overrasket, hvis jeg er gammel nok til å sitte på flata...

    VastaaPoista
  3. Hei Maarit!
    Fin blogg du har med mange gode tips på både kaker og ting en kan lage! Jammen er du flink :) Ha en flott uke videre! Hilsen Kristine L

    VastaaPoista